close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ניקוי דשא סינטטי

מערכת שורשכה תשרי, תשפ24/10/2019

ניקוי נכון של הדשא הסינטטי יאפשר שמירה מיטבית על מצבו ומראהו לשנים רבות

תגיות:
רבים אינם יודעים זאת, אך ניקוי של משטחי דשא סינטטיים איננו מורכב במיוחד וישנן כמה שיטות לעשות זאת. כאשר מקפידים על טיפול נכון בדשא הזה, ניתן למנוע נזקים ולשמור על המראה הרענן שלו לתקופה ארוכה – כך שגם אחרי מספר שנים הוא עדיין ייראה כאילו זה עתה הותקן בחצר שלכם. היכולת לשלב בין כמה פעולות לצורך ניקיון של הדשא הסינטטי, תאפשר לכם להפוך את מטלת הניקוי לנעימה ופשוטה יותר.

מהו דשא סינטטי ומדוע חשוב לנקות אותו בצורה הנכונה?

בכדי ליהנות ממראה של חצר עם משטח דשא מרהיב וירוק, אינכם חייבים באמת לגדל דשא של ממש ולדאוג
להשקיה קבועה. התקנת דשא סינטטי מאפשרת לכם לייצר מראה טבעי ויפה של גינה בעלת משטח דשא, כאשר השימוש במוצר איכותי יקנה לו מראה זהה לדשא אמיתי ביתרון אחד – הוא עתיד לשמור על מראהו לאורך שנים, ללא טרחה גדולה מדי מצדכם. עם זאת, חשוב להכיר את הדרכים לביצוע הניקיון הדרוש עבור הדשא הזה, זאת כדי להאריך את חייו עד כמה שניתן.

מהן הדרכים המומלצות לניקוי של משטחי דשא סינטטיים?
תתפלאו, אך ברוב המקרים תעבדו קשה יותר על הניקיון של השטיחים בבית – בהשוואה לטרחה הכרוכה בניקוי משטחי דשא סינטטיים. מדובר במוצר שקל מאוד לתחזק אותו וניתן לעשות זאת באחת מהדרכים הבאות:

1. להסרת לכלוכים קשים וגסים כמו עלי שלכת שנשרו או צואה של בעלי חיים – מוטב להשתמש בזרם חזק של מים שיופנה אל הדשא באמצעות צינור ארוך. השטיפה בזרם החזק תסלק את הלכלוך ממשטח הדשא וכמו כן תנקה את עלעלי הדשא עצמו.
2. לניקוי קבוע מלכלוכים שאינם נדבקים, ניתן לגרוף את הדשא במגרפה, אך חשוב לעשות זאת בזהירות על מנת שלא לקרוע אותו.
3. שימוש במטאטא פשוט – רלוונטי במיוחד לדשא סינטטי מהסוג הקצוץ והקצר – אשר בהחלט יכול להספיק לניקוי קל ועדין של משטח הדשא, לצורך השימוש היום יומי בו.
ניתן לראות כי השיטות השונות לניקוי, מתאימות הן לסוגי דשא שונים והן למצבי לכלוך בדרגות שונות. חשוב לוודא כי אופן הניקוי שבו אתם עומדים להשתמש, אכן ייטיב עם מצב הדשא ויהפוך אותו למצוחצח ונקי, במקום לעשות חלילה את הפעולה ההפוכה ולהזיק לו.
טיפים נוספים למניעת נזקים ושמירה על הניקיון של הדשא

ניתן לבצע את מרבית פעולות הניקיון באופן עצמאי לגמרי, בהינתן האביזרים הדרושים לכך. למי שאין זמן או שאינו מעוניין לעשות זאת, אפשר להזמין שירותי ניקוי למשטחי הדשא הסינטטי. יש לשים דגש על עבודה נכונה בעת הניקוי וכן על התקנה מדויקת ומקצועית של המוצר מלכתחילה: הקפידו על הזמנת משטחי דשא סינטטי רק מחברה ידועה ובעלת ניסיון, אשר לא תתפשר על הנחת המשטח בצורה הנכונה והמותאמת באופן ספציפי למתחם שאליו אתם מייעדים את הדשא.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה